De ce anume este nevoie pentru a castiga respectul publicului?
Vestea proasta e ca am castigat tot ce am castigat prin foarte multa munca. In spatele pieselor, videoclipurilor, concertelor, spectacolelor SENSOR e multa munca, mii de ore de repetitii. Pana acum 2-3 ani se repeta absolut zilnic, studiul la instrument e ca un sport de performanta, daca nu te "antrenezi" iti pierzi abilitatile.
Cum ati descrie muzica pe care o faceti?
"Crossover","fusion" sunt sintagmele care i-ar putea face pe unii sa inteleaga, iar pe altii i-ar baga mai tare in ceata. Muzica noastra se inspira din toate stilurile pentru ca noi ca oameni iubim muzica in general si nu neaparat un stil anume. Din acest motiv, pe albumele Sensor poti sa intalnesti piese electro, rock, jazzy, experimental, trip hop, downtempo, latin, breakbeat, drumnbass, clubing, ambient, orchestral, symphonic chiar.
Muzica este unica sursa de venit? Ce alte activitati mai aveti in afara de concerte?
Traim din muzica de 15 ani, intr-o forma sau alta. Studioul nostru nu este unul conventional, de inregistrari, spre surprinderea unora. Kult Studio este un loc in care iau nastere o sumedenie de proiecte, de la dans contemporan, film experimental, coloana sonora de film, spectacole teatrale, seriale de animatie pana la productie muzicala cu artisti precum Sensor, Mara, Mono. Deci nu taxam cu ora, cu alte cuvinte. (rade)
De cand ati luat-o pe Mara in echipa voastra?
Cu Mara ne stim din 2000, dar prima colaborare a fost undeva in 2005. In ultimii doi ani am pus impreuna bazele studioului iar eu produc albumul de debut solo al Marei, care va aparea anul acesta. In concertele Sensor obisnuim sa strecuram si piese de pe albumul ei solo si binenteles piesele pe care le-am lucrat pentru proiectul Sensor. Am lansat doua single-uri pana acum alaturi de Mara, "Partystarter" si "Watching You" vs Mono.
Aduceti pe scena si actori si momente de pantonima. De ce aceasta alegere?
Combinata cu limbajul percutiei si cel al dansului, pantomima nu a facut decat sa vina in completarea spectacolului fara cuvinte "Sakadat", show pe care l-am dezvoltat in diferite forme (Saka, Saka Eko) pe scene precum teatrul Bulandra (doua stagiuni) Teatrul National (o stagiune), Sala Palatului (noaptea devoratorilor 2010, turneul national 2003, 2010). Am lucrat de-a lungul timpului cu o serie deactori, dansatori profesionisti cum ar fi Ioana Marchidan, Ioana Macarie.
Care a fost cel mai reusit proiect al vostru, de pana acum?
Cel mai reusit proiect al nostru este Sensor! De 12 ani pe piata muzicala romaneasca, fara femei dezbracate si fara sa fim in your face toata ziua buna ziua, de trebuie, de nu trebuie. Multumim mult pentru premiul de la Gala Premiilor VIP din luna iulie, acordat. E foarte placut sa stii ca arta ta este apreciata! L-am pus la loc de cinste in studio.