Emma Zeicescu si Cosmin Stan si-au petrecut Pastele la manastirea Sucevita
    POZA:

Din data: 18 Aprilie 2012 ora : 12:50:14
De Paste, vedetele Digi24 Emma Zeicescu si Cosmin Stan au imbinat cum nu se poate mai bine munca si relaxarea: cei doi au fost in Bucovina, la manastirea Sucevita, de unde au facut mai multe transmisiuni in direct pentru jurnalele de Stiri Digi24. In afara transmisiunilor in direct, cei doi s-au bucurat si de ospitalitatea si frumusetea locurilor. ”De Paste chiar am gatit, asa putin, am vazut locuri superbe, oameni calzi si am gustat mancare foarte buna”, marturiseste Emma Zeicescu, co-prezentatoarea emisiunii „Romania24”. „De Paste am muncit din plin. Am avut transmisiuni maraton de la Sucevita impreuna cu colega Emma si pot spune ca am fost norocosi. Am gasit acolo unii dintre cei mai prietenosi oameni de pe pamant care ne-au deschis larg usile si ne-au aratat ce inseamna Pastele bucovinean”, a declarat Cosmin Stan.
Nici aventura nu a lipsit din cadrul vizitei in Bucovina... „La Sucevita am apucat sa si debutez in echitatie, si ce e drept ca era sa o patesc. La un moment dat calul, Nepal, a devenit usor nervos si mi-a cam dat emotii. Si eram si in direct. A fost o experienta senzationala”, spune Emma Zeicescu. In timp ce Emma a avut probleme cu un calut naravas, Cosmin a fost la un pas de o mare aventura cu... avionul. „Pentru ca nu imi place sa merg cu masina pe distante atat de lungi, am preferat sa merg cu avionul la Suceava. Am decolat sambata seara din Bucuresti si am aterizat cu bine... la Iasi. Asta din cauza faptului ca la Suceava era ceata. Abia acum a inceput aventura... am fost preluati de la Iasi de trei microbuze puse la dispozitie de compania aeriana, dar de-abia dupa o ora de la aterizarea la Iasi. Microbuzele s-au mai oprit apoi de vreo doua ori prin benzinarii si inca de cateva ori pe traseu pana la Suceava asa ca am ajuns la primitoarea pensiune de unde am transmis pe la ora trei dimineata, dupa o calatorie care a durat in total vreo sase-sapte ore, adica tot atat cat a facut si Emma cu masina. Asta daca mai era nevoie sa se confirme vorba aia «de ce ti-e frica, de-aia nu scapi...», a adaugat Cosmin Stan.
Dupa cateva transmisiuni in direct, o masa copioasa si distractie in stil bucovinean, Emma Zeicescu si Cosmin Stan s-au intors in Bucuresti pentru a petrece a doua zi de Pasti alaturi de familie.