Pustiu' a luat Londra la talpa
    POZA:

Din data: 09 Mai 2011 ora : 18:30:00
Marian Stanciu alias Pustiu’ de la “Cronica carcotasilor” s-a intors, recent, dintr-o vacanta de noua zile la Londra. “Am fost impreuna cu sotia sa vizitam Londra, un oras foarte frumos si foarte civilizat. Pot spune ca n-am vazut niciun cersetor pe strazi, iar oamenii sunt foarte linistiti, nu au grija zilei de maine, sau daca o au, nu se vede pe chipurile lor. Traiesc oricum mai bine decat noi, romanii. Intr-adevar, tigarile si vinul sunt foarte scumpe in Anglia, in jur de noua lire, dar sunt si produse mult mai ieftine ca la noi. Prima data am fost la Londra cu echipa de la , atunci cand realizam . Nu am avut atunci foarte mult timp la dispozitie pentru a vizita orasul. De aceasta data ne-am plimbat pe strazile londoneze si am vizitat o gramada de locuri frumoase. Am fost la Palatul Buckingham, la Trafalgar Square, am facut o croaziera pe Tamisa pana la Greenwich, la Meridianul 0, am vazut casa lui Charles Dickens, de pe cheiul Tamisei, corabia Piratilor din Caraibe, am trecut prin fata casei lui George Michael, am fost la Channel 4, CBS si Intercer, dar si la Madame Tussauds, unde m-am fotografiat cu febletea mea, Nicole Kidman”, povesteste Pustiu’. Desi se afla departe de Romania, Carcotasul si-a auzit numele si pe strazile londoneze. Un grup de turisti romani l-au recunoscut si l-au rugat sa le dea autografe si sa se pozeze alaturi de ei. Pasionat de pescuit, carcotasul si cativa prieteni s-au luat la intrecere. “Ne-am hotarat sa mergem la pescuit in Dover, un port catre Franta, la Canalul Manecii. Am dat la macrou, ceea ce nu am mai facut niciodata. La macrou se da cu taparina, o montura folosita la pescuitul pestilor marini. Am fost cinci insi si am prins impreuna in jur de 12 kilograme de peste. Am avut cate cinci carlige pe undita si am prins inclusiv cinci pesti o data. Ceea ce era haios era faptul ca aruncam momeala in larg, la 15-20 de metri, si jos erau focile, care ne faceu concurenta. Se stie ca in locurile in care apar foci sunt bancuri de peste”, spune carcotasul. Pentru ca nu ii place mancarea englezeasca, cu exceptia branzei Cedar, la capitolul arta culinara, Pustiu’ a ramas fidel bucatariei romanesti, dar marturiseste ca a incercat si cateva preparate cu specific polonez.