Jojo a luat lectii de schi in Austria, de la sotul ei
    POZA:

Din data: 21 Februarie 2012 ora : 11:56:44
In aceasta vacanta de iarna, Jojo, actrita ce poate fi urmarita la Pro Tv in ”Serviciul Roman de Comedie” din 29 februarie de la 20.30, a testat pentru prima oara schiurile. Aflata in Austria impreuna cu sotul sau, dupa luni bune in care a avut un program extrem de incarcat, Jojo marturiseste ca a trait momente frumoase de relaxare, dar a vut parte si de aventuri. Fiind pentru prima data pe partia de schi, vedeta Pro Tv recunoaste ca a luat lectii de sotul sau, care s-a dovedit a fi un instructor extrem de rabdator. ”Ionut m-a invatat sa schiez. A avut o rabdare extraordinara si astfel am facut primii mei pasi pe... schiuri! Am invatat cot la cot cu copiii pe partia de incepatori.”Lectiile de schi din statiunea Solden, acolo unde s-au cazat cei doi, nu au fost insa lipsite de peripetii pentru ca intr-una din zile Jojo si sotul sau s-au ratacit pe partiile dedicate avansatilor. ”Amuzant a fost ca a doua zi am nimerit pe un traseu numai cu partii rosii si negre, desi eram in cautarea celor albastre, si am avut emotii mari intreaga coborare! Asa ca... schiul a fost o experienta cu totul si cu totul speciala. Am descoperit in schimb frumusetea sporturilor de iarna si prin intermediul lor niste privelisti de poveste. Cu siguranta ca o astfel de vacanta merita repetata”, povesteste Jojo.Vedeta Pro Tv recunoaste ca ea si sotul sau, Ionut, iubesc muntele in orice anotimp, fie el plin de paduri inverzite, fie acoperit de zapada. Tocmai de aceea, desi in perioada Sarbatorilor de iarna au petrecut la noi in tara la munte, cei doi au ales pentru vacanta tot o regiune muntoasa, renumita pentru sporturile de iarna. ”Am ales sa petrecem vacanta de iarna la schi pentru ca eu nu mai traisem o astfel de experienta si pentru ca iubim muntele in orice anotimp. Am mers in Austria in Solden, o statiune foarte draguta si primitoare, in care schiul este activitatea de baza pe timp de iarna pana la jumatatea primaverii. Ne-am simtit extraordinar acolo, mai ales ca toata atmosfera era construita in jurul conceptului de schi. Am incercat tot felul de preparate delicioase si am descoperit un spa excelent pe care vi-l recomand din toata inima. Aqua Dom este o experienta ce merita traita daca ajungeti prin apropiere”, mai spune Jojo.Si cat timp parintii au fost in vacanta, micul Achim a fost rasfatatul bunicilor, care s-au intrecut in a-i face pe plac. ”Achim a ramas acasa cu bunicii”, spune actrita de la SRC. ”El se simte minunat in prezenta lor si nu cred ca a sesizat lipsa noastra. In schimb, noua ne-a fost tare dor de el! A fost prima data cand am stat departe de micutul nostru si i-am simtit lipsa. Abia asteptam sa mai creasca si sa mergem impreuna in vacante. Mi-l imaginez deja curajos pe schiuri. Sunt convinsa ca o sa-i placa tare mult!”